דלג לתוכן
אתר זה לא תומך בגרסאות ישנות של אינטרנט אקספלורר
מומלץ להשתמש בדפדפן גוגל כרום או פיירפוקס מוזילה
(או באינטרנט אקספלורר / edge עדכני)

חשיבה צלולה בעזרת המדיטציה הטרנסנדנטלית

בשבילי זה היה להגיע הביתה…

מיה גור נווה מספרת  : "28 שנה אני מתרגלת מדיטציות שונות. מהר הבנתי שעבורי זהו כלי להתפתחות אישית ולהשגת שלווה ושקט… עברתי דרך הרבה מאד שיטות – מדיטציות התבוננות, מדיטציית זן, מדיטציות בתנועה ועוד… מהתנסותי, כל השיטות מנסות להגיע להפחתת חשיבה ויותר התבוננות – למצב של שקט תודעתי שמוביל לשקט מחשבתי ורגשי.. ויש המון דרכים להגיע לזה.

המדיטציה הטרסנדנטלית היא כלי שלוקח אותי לשם מאד מהר ומאד ביעילות

בשנתיים האחרונות אני מתרגלת מדיטציה טרנסנדנטלית ומה שגיליתי שזה איזשהו כלי שלוקח אותי לשם מאד מהר ומאד ביעילות. החוויה הטרנסנדנטלית עבורי מאד מאד יעילה. הקושי שלי למול מדיטציות אחרות זה שהיה לי מאד קשה להתמיד, היו לי הרבה מאד מאבקים פנימיים בתוך המדיטציה – מתי זה כבר ייגמר וכו'… כשלמדתי את המדיטציה הטרנסנדנטלית, כבר במפגש הראשון הרגשתי בצורה ברורה: "שזהו! הגעתי הביתה, זה הדבר שחיכיתי לו".

 ליצור שקט תודעתי

אחת היכולות של המדיטציה הטרנסנדנטלית היא לקחת את התודעה מעבר למחשבות, רעשים ולהגיע ל"אני" הגבוה שלנו.
טכניקת המדיטציה הטרנסנדנטלית לוקחת אותנו לשורש, למקום השקט שמשם עולות כל המחשבות, הפעילות שלנו וכל מה שקורה בחיינו. הפילוסופיה של המדיטציה בעצם אומרת שנגיעה בשורש שנמצא מעבר לכל החסימות או אמונות מעכבות, אשר נוצרו בילדותינו מאפשרת להגיע לאותו המקום בצורה שלא נוגעת בשום סיפורים או דרמות ,אלא עוקפת אותו בפשטות ומאפשרת חיבור לתודעה שהיא מעבר לכל הרעש היומיומי.

 

החשיבות הגדולה על שמירת הקשר עם המורה

לעיתים אני יכולה לחוות רגרסיה – בין אם ביכולת לתרגל בסדירות או שאני נמצאת באיזשהו צומת בחיים – וברגעים האלה יש לי אל מי להתקשר ולעשות "צ'קינג" (בדיקה של נכונות התרגול של המדיטציה), כדי לוודא שאני מתרגלת בצורה נכונה. העובדה שאני לא לבד ויש תמיד מורה שנמצא שם בשבילי כשאני צריכה אותו מאוד תורמת לתרגול, זה עוד אחד מהדברים שמייחדים את המדיטציה הטרנסנדנטלית משיטות אחרות. אם באמת רוצים להתמיד בתרגול, חשוב מאד לשמור על קשר עם המורה.

תגובה אחת על “חשיבה צלולה בעזרת המדיטציה הטרנסנדנטלית” :

  1. כהן יוכי הגיב:

    מעניין אותי מאוד.
    איך מתרגלים.

    אשמח

כתבו לנו מה דעתכם

כתובת האימייל לא תפורסם באתר.

ניתן להשתמש בתגיות HTML ובתכונות אלה: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>